یکی از راه هایی که متخصصین طراحی جنگ های شناختی از آنها استفاده می نمایند استفاده از خطاهای شناختی و فریب های ذهنی است.
ذهن ما در عین حال که بسیار قدرتمند و با دقت است ولی به راحتی فریب می خورد و این مساله موجب می شود فیلم سازان و اصحاب رسانه و در مرحله بعد ، طراحان عملیات های روانی ، جنگ های رسانه ای و جنگ های ادراکی-شناختی از آن برای رسیدن به مقاصد خود استفاده نمایند.
به علامت + وسط تصویر چند لحظه نگاه کنید
به همین راحتی متخصصان علوم شناختی و رسانه ها می توانند مغز شما را فریب دهند
اشنایی با فریب های ذهنی و ساختار ذهن می تواند کمک بزرگی به طراحان عملیات های شناختی نماید.